U kunt kiezen voor de introductiecampagne Varilux XR campagne met of zonder AVA met hun nieuwste generatie multifocale brillenglazen of voor de Varilux series campagne. De Ray-Ban monturen en brillenglazen op sterkte campagne vindt plaats van week 36 t/m 42 en de Varilux campagnes vinden plaats van week 40 t/m week 47.
MEER INFORMATIE
Wilt u meer weten over de campagnes of heeft u hulp nodig bij het bestellen van uw campagne activiteiten? Kijk op EssilorPRO of neem contact op met uw optiekadviseur. Zij helpen u graag.
* Onderzoek uitgevoerd door CSA onder een representatieve steekproef van 1041 onafhankelijke opticiens in 10 landen: FR, SP, DE, IT, VK, VS, Canada, Brazilië, India, China. Feb-Apr 2018. *** Beste prestaties gemiddeld gebaseerd op metingen van brillenglazen op basis van de belangrijkste criteria gewogen door het niveau van belang van elke criteria voor multifocale brillenglazen aangegeven door dragers. (Essilor R&D simulaties -2022; Kwantitatief consumentenonderzoek - Ipsos - Q1 2022 - BR/FR/IT/UK/US - n=4000 multifocale brildragers) - Simulaties gedaan voor de meest relevante merken van concurrenten; merken met een goede naamsbekendheid bij consumenten (Consumenten Glasmerk Tracking - Ipsos - Q3 2022 - BR/CA/CN/FR/IN/IT/UK/US - n-8000) & aanbieders van premium multifocale brillenglazen.
Tags: Essilor, EssilorLuxottica