NCC stelt voor: Greg Dingeldein

Na Sander Uittenbogaard stelt het NCC u nu voor: Greg Dingeldein, Sales Manager Benelux bij Johnson & Johnson Vision. Greg vervult een belangrijke rol in de Marketing & Communicatie van het NCC. Wat hij verwacht van het thema ‘Future Generation’ voor NCC 2024?: “Ik vind verschillen tussen generaties fascinerend. Want elke generatie wordt weer gekenmerkt door unieke eigenschappen en percepties. In de wereld van aanpassers van contactlensdragers zie je dat ook terug, met de bijbehorende discussies, welke ervaringen nemen we mee uit het verleden, en hoe kan de nieuwe generatie toch met een frisse blik kijken naar de manier waarop we hedendaags contactlenzen zouden moeten aanpassen. Mccrindle heeft een mooie infographic ontwikkelt die ik graag gebruik. Wellicht kan je deze uitprinten en naast je collega’s houden.”

 

Het thema Future Generation is niet zomaar tot stand gekomen. Het staat voor een blik in de toekomst met natuurlijk nieuwe ontwikkelingen op contactlensgebied. Maar ook, hoe geven we de aarde door aan onze volgende generatie? Duurzaamheid is dus zeker ook een belangrijk thema. En, hoe houden we ons mooie beroep interessant en trekken we nieuwe generaties aan die met net zoveel passie ons vakgebied blijven ontwikkelen? Ontdek het tijdens NCC 2024 op 10 en 11 maart!

 

Koop uw toegangsbewijs

www.contactlenscongress.com/mijnncc/nl/ticketshop

 

MEER INFORMATIE

www.contactlenscongress.com

Tags: