ZEISS staat synoniem voor innovatie en geavanceerde technologie en presenteert de ZS23123LPMAG–SET, die behoort tot de Beyond–familie, de stijl voor optische artikelen en zonnebrillen die gekozen zijn voor de reclamecampagne Lente/Zomer–23.
De nieuwe lichtgewicht, comfortabele optische stijl combineert strakke lijnen en uniek meesterschap in het gebruik van kleur en is uitgerust met een magnetische clip–on met hoogwaardige zonnebrilglazen die de kenmerkende hoge kwaliteitsnormen van het merk bevestigen.
Deze Beyond–stijl heeft een tijdloos navigatiemontuur aan de voorkant, die gemaakt is van een magnesiumlegering en wordt aangevuld met pootjes van Beta–titanium om de flexibiliteit te vergroten. Het montuur heeft een nieuwe magnetische clip–on constructie en is voorzien van LightPro Technology®, met zonnebrilglazen die gepolariseerd licht verminderen voor een verbeterd en scherp zicht. De blauwe indigo laminering helemaal aan het uiteinde van de acetaat pootjes en het ZEISS–logo dat op beide pootjes is gelaserd, zijn een subtiel teken van de identiteit van het merk. ZS23123LPMAG–SET is verkrijgbaar in Satin
Dark Ruthenium uit de reclamecampagne en is ook verkrijgbaar in de varianten matzwart, satijnbruin en satijnblauw.
De ZEISS Beyond optische stijl die in de reclamecampagne Lente/Zomer 2023 wordt gebruikt, wordt wereldwijd verkocht in geselecteerde speciaalzaken en in de beste winkels voor zonnebrillen en optische artikelen, evenals in ZEISS Vision Centers.
Tags: ZEISS