Lacoste eert de stijlband tussen vader en zoon, en introduceert de mini-me zonnebril voor lente/zomer 2023. Dit model weerspiegelt de esthetiek en dynamische houding van het Active Line-model dat ontworpen is voor een volwassen publiek, en zorgt ervoor dat jongens zich net zo cool als hun vader kunnen voelen.
Deze zonnebril belichaamt de kenmerkende designbenadering van het merk op het kruispunt van het sportieve erfgoed en stedelijke allure. De stijl is trendy en casual, de zonnebril is gemaakt van lichtgewicht hars op plantaardige basis, met het opvallende Lacoste-logo op de brilveren.
Van de tennisbaan tot op straat is deze zonnebril voor hem een perfecte combinatie van de typische kenmerken van de Active Line-collectie: een mix van mode en sport. De urban, rechthoekige vorm van het model past bij de vierkante brilveren. Het opvallende Active-logo geeft de merkidentiteit weer, die wordt benadrukt door een rubberen detail aan de binnenkant van de brilveren. De kleur Matte Crystal die gekozen is voor de reclamecampagne maakt deel uit van een tijdloos palet dat ook Dark Grey en Matte Black omvat.
De constructie, vervaardigd uit hars op plantaardige basis, heeft een aangepaste rechthoekige voorzijde, gecompleteerd door de vierkante brilveren met een opvallend Lacoste-logo. Het kleurenpalet weerspiegelt de strakke identiteit van het merk, en het kleurenpalet omvat Matte Crystal (ster van de reclamecampagne), Matte Black, Grey en Khaki.
MEER INFORMATIE
Lacoste is een internationaal merk van de MF Brands Group (www.mf-brands.com), met vestigingen in 98 landen, verspreid over een netwerk van 1100 winkels.
Ga voor meer informatie over Lacoste naar: www.corporate.lacoste.com
Tags: Lacoste