Ontdek de ‘Underwater’-collectie van Etnia Barcelona

Etnia Barcelona presenteert haar nieuwe ‘Underwater’-collectie, gebaseerd op en surreële wereld die het mysterie van de diepe zee oproept. De collectie omvat 22 nieuwe modellen, waarvan 18 voor brillen op sterkte en 4 voor zonnebrillen, met variaties in kleur. Opnieuw is de campagne een uiting van creativiteit en aandacht voor detail. De collectie bevat vormen die koralen en andere zeedieren repliceren met mystieke wezens die de diepten bewonen. De collectie combineert een palet van doorschijnende tinten die reflecties van licht in het water oproepen, met effen kleuren geïnspireerd door onderwater flora en fauna.

 

 

Etnia Barcelona bestaat sinds 2001. Alle collecties worden ontwikkeld van begin tot eind door het eigen ontwerpteam van het merk, dat volledig verantwoordelijk is voor het gehele creatieve proces. Etnia Barcelona onderscheidt zich vooral door het gebruik van kleur in elk van zijn ontwerpen, waardoor het momenteel het merk is met de meeste kleurreferenties in de gehele brillensector. Alle brillen worden vervaardigd uit hoogwaardige natuurlijke materialen, zoals Mazzucchelli natuurlijk acetaat en HD-minerale lenzen. Het merk heeft een aanwezigheid in meer dan 50 landen en meer dan 15.000 verkooppunten over de hele wereld. Het opereert vanuit het hoofdkantoor in Barcelona en heeft dochterondernemingen in Miami, Vancouver en Hong Kong, met in totaal een multidisciplinair team van meer dan 650 mensen.

 

 

#BeAnartist is het motto van Etnia Barcelona. Het is een oproep om zich vrij uit te drukken door middel van design. Etnia Barcelona omarmt kleur, kunst en cultuur, maar meer dan wat dan ook, het is een naam die innig verbonden is met de stad waarin het is geboren en gedijt. Barcelona staat voor een levensstijl die openstaat voor de wereld, niets meer en niets minder dan een kwestie van houding.

 

 

MEER INFORMATIE

www.etniabarcelona.com