Terugblik: persdag EssilorLuxottica

Afgelopen donderdag betrad Eyeline de sprankelende wereld van brillen tijdens de persdag van EssilorLuxottica in hun showroom op de Zuidas in Amsterdam. Een inspirerende dag waarbij gerenommeerde merken zoals Ray-Ban, Persol, Oakley, Oliver Peoples, Vogue Eyewear, Prada, Prada Linea Rossa, Dolce & Gabbana, Giorgio Armani, Versace en Miu Miu in de schijnwerpers stonden. Webredacteur Michèle kreeg een uitgebreide rondleiding door de showroom, geleid door Zoë Janssen, PR Consultant van Michel Bos PR & Consulting, waarbij de prachtige collecties bewonderd konden worden.

 

Bij binnenkomst viel direct de indrukwekkende Ray-Ban showroom op, met de iconische campagne featuring Lenny Kravitz. Opvallend was de keuze van Ray-Ban voor grotere of juist kleinere monturen, waarbij vooral de ‘Wayfarer’ in het oog sprong, een montuur met een lichte kanteling naar voren en een ronde afwerking.

 

 

Wat viel er nog meer op in de collecties? Miu Miu straalde met een sexy office look, terwijl Dolce & Gabbana de aandacht trok met visorglazen rondom, een ware eyecatcher. Oliver Peoples schitterde naast hun samenwerking met KHAITE met een campagne met Roger Federer, waarbij de kleine details zoals het RF-logo op het uiteinde van de pootjes de aandacht trokken. Roger Federer was zo enthousiast over de monturen dat hij zelfs een van de brillen uit de collectie droeg tijdens het MET-gala.

 

 

Naast deze hoogtepunten waren er o.a. ook monturen te bewonderen van Oakley, die voor elke sport verschillende typen en kleuren glazen bieden voor de optimale sportbeleving, Vogue Eyewear met kleurrijke monturen gericht op een jonger publiek, en Giorgio Armani met een stijlvolle collectie in nieuwe tinten.

 

 

Kortom, een persdag vol met de nieuwste trends en ontwikkelingen in de brillenindustrie. Eyeline houdt graag de #blikvooruit op toekomstige evenementen en houdt u graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.