Het is bijna zover: vanaf 30 januari valt de nieuwste editie van Eyeline Magazine op de mat! Met heel veel plezier heeft ons team dit eerste nummer van 2024 voor u gemaakt.
Je hoorde ze veel om je heen, goede voornemens zoals ‘Dry January’. Visser Contactlenzen maakt daar ‘Dreye January’ van: met het pollenseizoen in het vooruitzicht ligt niet alleen hooikoorts op de loer, maar ook een mogelijke toename van droge ogen. In de komende Eyeline zoomen we onder andere in op dit onderwerp. En, in het kader van het NCC-thema ‘Future Generation’, interviewden we twee generaties: Mirjam van Tilborg noemt Zoë Mathan een parel. Ze onderzocht het droge ogen-bewustzijn bij optometristen en publiceerde onlangs haar masteronderzoek in het gerenommeerde magazine Optometry en Vision Sciences. Zoë staat ook, samen met Jelle Vehof en Imke Jacobs, op het NCC-podium in maart.
In januari werden we ook verrast met de prachtige Pantone Color of the Year ‘Peach Fuzz’, een tint tussen roze en oranje. Aaibare lichtheid noemen we dat. We zagen deze kleur veel op opti in München, net zoals niet voor de hand liggende kleurencombinaties: rood met paars, blauw met groen en bruin met roze. Deze prachtige kleurenmix zal te zien zijn in de komende Eyeline.
In februari volgt ook ons online magazine, de allereerste EyeDigital na de naamsverandering van Eye@line.
Tags: Eyeline Magazine, LT Media