Camila Morrone het gezicht van de nieuwe Calvin Klein eyewear-campagne

Calvin Klein lanceert de eyewear-campagne voor het voorjaar 2024 met de voor een Emmy genomineerde actrice Camila Morrone. In de campagne, gefotografeerd door Josh Olins, is Camila te zien met nieuwe zonnebrillen en brillen op sterkte uitgevoerd met futuristische en maatwerkdetails, wat resulteert in modellen die zowel klassiek als modern zijn. De campagnevideo is opgenomen in New York City, de thuisstad van Calvin Klein.

 

CK24502S

Deze zonnebril valt op door zijn futuristische silhouet: het rechthoekige moderne shieldmontuur is gedurfd en toch elegant en is volledig vervaardigd uit hoogwaardig acetaat. De rechte bovenkant zorgt voor een moderne look, terwijl strakke designdetails zoals de metalen pinnen en het metalen stickerlogo van Calvin Klein een subtiel statement geven. Verkrijgbaar in slate grey, taupe, khaki en blue.

 

“Ik ben een bewonderaar van de moderne elegantie van Calvin Klein en vond het daarom erg leuk om mee te werken aan deze eyewear-campagne. Tijdens de fotosessie in New York en de wandeling door het centrum voelde ik de zelfverzekerde energie waar Calvin Klein altijd voor heeft gestaan. Ik vind het geweldig dat ik deel uitmaak van de Calvin Klein-familie.” – Camila Morrone.

 

CK24520

Deze klassieke bril op sterkte heeft een tijdloos Calvin Klein eyewear-silhouet met op maat gemaakte glazen. Een vlindermodel van acetaat verrijkt met pinscharnieren en een speciale kerndraad. Verkrijgbaar in twee maten (51, 54) in black, brown, opal blue en lilac.

 

De collectie is nu verkrijgbaar bij geselecteerde retailers.

 

FOTOGRAFIE: JOSH OLINS