ChatGPT biedt nieuwe perspectieven bij Optitrade Retailgroep

ChatGPT geeft een creatieve opsomming van de meest invloedrijke menselijke factoren die potentiële klanten kunnen beïnvloeden en helpen om op marketinginspanningen te focussen. Door te focussen op deze menselijke factoren kunnen marketinginspanningen worden verbeterd en kan de aandacht worden gevestigd op het product of de dienst dat wordt aangeboden. Met als doel winkelverkeer te trekken op de meest innovatieve producten van oa. Optitrade Retailgroep leveranciers.

Ontdek de meest invloedrijke menselijke factoren volgens ChatGPT die potentiële klanten kunnen beïnvloeden in de  voorjaarscampagne Zo’n Zin in zomers van Optitrade Retailgroep. Ontdek welke factoren in de voorjaarscampagne zijn gebruikt door The Other Side of The Moon. In samenwerking met de meest innovatieve leveranciers binnen optiek werkt Optitrade Retailgroep daarnaast aan een positieve impact op de verkoopstijging van de zelfstandige vak-opticien.

 

MEER INFORMATIE
U heeft vast ook Zo’n Zin in zomers! Bekijk hier meer informatie over de campagne, vanaf 14 april bij de zelfstandige vak-opticien verkrijgbaar.