Theo, J.F.REY en John Dalia vormen consortium

De merken theo, J.F.REY en John Dalia vormen een consortium en nemen de activiteiten van CEMO/DECOVISION over. CEMO/DECOVISION, bekend om zijn uitzonderlijke vakmanschap en getalenteerde team, betreedt een nieuw tijdperk na deze overname. De nieuwe eigenaren, gedreven door de wens om een iconische productiebron te behouden, benadrukken de uitzonderlijke kwaliteit van het huidige team, onder leiding van de nieuwe Algemeen Directeur, Joel Mercier.

 

Om deze nieuwe dynamiek te markeren, krijgt het bedrijf een nieuwe identiteit en wordt het:

Dit overname-initiatief wordt geleid door een langetermijnvisie, met de belofte van duurzame samenwerking. Als trouwe klanten van CEMO/DECOVISION streven de nieuwe eigenaren naar continuïteit en consolidatie van tientallen jaren succesvol partnerschap. De overnemers moedigen andere merken aan die projecten willen ontwikkelen om zich bij dit initiatief aan te sluiten. Deze benadering beoogt ook een bredere synergie te creëren binnen de industrie, ter bevordering van de gezamenlijke versterking van de positie op de wereldmarkt voor brillen.

 

www.jfrey.fr

www.johndalia.com

www.theo.be