Blond Amsterdam fans klaar om Oogmeetweken giftsets te bemachtigen

4 september 2023 gaan de Oogmeetweken weer van start. Een nationale campagne van Optitrade Retailmarketing in samenwerking met een aantal Optitrade leveranciers.

Het aantal opticiens dat deelneemt aan deze campagne groeit gestaag. Ook de eerste geluiden van Blond Amsterdam fans en optiekcollega’s die hun zoektocht zijn begonnen naar de Limited Edition Oogmeetweken giftsets blijven niet onopgemerkt. Ze moeten nog even wachten voordat ze bij aankopen van een nieuwe bril en/of contactlenzen de set ontvangen bij de winkels die meedoen met de Oogmeetweken.

 

Wilt u ook meedoen met de Oogmeetweken?

Inschrijven voor de Nationale Oogmeetweken campagne is nú nog mogelijk! Opticiens kunnen nog inschrijven tot 10 augustus 2023 via het Open Marketing Platform: https://www.openmarketingplatform.nl/

 

Met dank aan de top-leveranciers van Optitrade:

ZEISS, HollandOpticalCompany, Essilor, Hoya, Optiswiss, Rodenstock, Alcon, CooperVision Specialty EyeCare, Bausch & Lomb, Cooper Vision, Charmant, Marcolin, Bellinger House, Eschenbach, Bobo’s Eyewear, Morel, Luxottica.

 

MEER INFORMATIE

Bel naar Elisabeth Weiland-Pap: 06-82316004 of naar Anouk Bruinink: 06-12460213.

 

www.optitrade.nl/oogmeetweken